Архів
Увага! Дані в таблиці надаються станом на час останнього оновлення карти, статистика випуску загалом за день не надається.
Останні дані про номери випусків станом на: 25.04 15:00
№ | Випуск | ÷, хв. | ∑ |
1 | 3050(1) | 22 | 1 |
3 | 401(4) 3098(2) 4045(3) 5117(5) 5119(7) 5131(1) | 15 | 6 |
6 | 3014(2) 3049(6) 7191(5) 8637(3) 8682(8) 8744(4) | 16 | 6 |
7 | 520(1) | 39 | 1 |
8 | 304(6) 395(11) 403(10) 416(2) 424(7) 461(1) 471(9) 3015(13) 3047(5) 3056(3) 3092(8) | 12 | 11 |
12 | 468(4) 8611(2) 8739(3) | 18 | 3 |
16 | 486(4) 3020(3) 3080(1) | 54 | 3 |
16A | 3013(3) 3022(4) 3042(2) | 55 | 3 |
20 | 407(4) 410(8) 3019(6) 3033(2) 5101(3) 7262(7) 8658(5) 8679(9) 8747(1) | 10 | 9 |
27 | 310(13) 426(3) 465(11) 475(1) 656(6) 3008(8) 3016(16) 3025(15) 3026(5) 3059(12) 3064(7) 3068(14) 5155(2) | 10 | 13 |
-- | Загалом ( Vср: 15 км/ч. Δtср: 93 c.) | 56 |
№ | Випуск | ÷, хв. | ∑ |
7 | 1204(2) 1303(1) | 11 | 2 |
20 | 1240(1) | 30 | 1 |
29 | 1335(1) | 42 | 1 |
32 | 1194(1) 1255(2) | 60 | 2 |
33 | 1197(1) 1286(2) | 39 | 2 |
41 | 1205(1) | 26 | 1 |
47 | 1272(1) | 0 | 1 |
48 | 1235(1) | 23 | 1 |
57 | 1273(1) | 78 | 1 |
58 | 1285(1) | 71 | 1 |
62 | 1206(1) 1229(2) | 31 | 2 |
63 | 1339(1) 1340(2) 1342(9) 1365(8) 1367(7) 1369(3) 1370(5) 1371(6) | 21 | 8 |
67 | 1293(1) | 65 | 1 |
68 | 1245(1) 1333(2) | 49 | 2 |
70 | 1215(1) | 80 | 1 |
72 | 1256(3) | 77 | 1 |
77 | 1200(1) | 68 | 1 |
81 | 1300(1) | 51 | 1 |
83 | 1316(1) | 62 | 1 |
96 | 1355(1) 1373(2) | 53 | 2 |
106 | 1347(2) 1353(1) | 13 | 2 |
109 | 1195(1) 1317(2) | 47 | 2 |
112 | 1211(1) 1251(3) 1261(2) 1306(4) | 34 | 4 |
140 | 1374(1) | 68 | 1 |
170 | 1199(1) 1248(2) 1283(3) 1337(4) | 36 | 4 |
204 | 1241(8) 1250(5) 1345(1) 1346(14) 1349(12) 1351(11) 1354(9) 1358(10) 1360(7) 1361(6) 1363(2) 1366(3) 1372(13) | 9 | 13 |
208 | 1329(1) | 59 | 1 |
222 | 1307(1) | 23 | 1 |
243 | 1188(1) | 41 | 1 |
249 | 1334(1) | 55 | 1 |
252 | 1290(1) | 33 | 1 |
260 | 1196(2) 1313(1) | 47 | 2 |
272 | 1192(5) 1202(3) 1259(4) 1275(6) 1315(1) 1359(2) | 19 | 6 |
-- | Загалом ( Vср: 16 км/ч. Δtср: 67 c.) | 72 |